ZWROTY / WYMIANA

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie podlega zwrotowi, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Jak dokonać zwrotu?
Po pierwsze pamiętaj o terminach. Na zgłoszenie chęci zwrotu masz czas do 14 dni od otrzymania zamówienia. Wystarczy, że poinformujesz nas mailowo. Następnie masz kolejne 14 dni na odesłanie odzieży wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (załącznik do regulaminu) oraz paragonem (lub kopią w przypadku zwrotu częściowego).
Zwracana odzież nie musi być odesłana w oryginalnym opakowaniu. Ważne, aby była zabezpieczona przed zniszczenim oraz nadana rejestrowaną przesyłką. Koszty odesłania towaru ponosi klient.
Zwrot należności nastąpi na podane w formularzu konto bankowe.
Wymiana
Chęć wymiany towaru należy zgłosić tak jak przy zwrocie, w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Dlaczego to ważne? Jeśli zawiadomisz nas za późno, a Twój rozmiar/kolor nie będzie już dostępny, stracisz prawo do zwrotu. Zasady odsyłania odzieży są identyczne jak przy zwrocie – bezpieczne opakowanie, rejestrowana przesyłka. Nowy produkt wyślemy do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Pamiętaj!
Odzież, którą planujesz zwrócić lub wymienić nie może nosić śladów użytkowania. Oczywiście, masz prawo przymierzyć zakupiony towar. Dla komfortu możesz nawet odpiąć etykiety. Zastrzegamy jednak, iż nie przyjmujemy zwrotu lub wymiany odzieży, która została zniszczona, trwale zabrudzona, została wyprana, jest przesiąknięta zapachami (jedzenie, dym papierosowy, środki piorące, perfumy itp.).
Ważne! Prawo zwrotu lub wymiany zamówień dotyczy wyłącznie produktów z regularnej sprzedaży (w tym przecenionych), natomiast nie dotyczy zamówień indywidualnych (spersonalizowanych).